Palvelut Seurakunnille Palvelut seurakunnille

Palvelut seurakunnille

Diakonia

Prime Diakonia-ohjelmiston avulla hallinnoidaan sujuvasti seurakunnan diakoniatoimen asiakkuuksia ja avustuksia sekä käytettävissä olevaa budjettia. Primen asiakkuuksien hallinta on laaja kokonaisuus, johon saadaan tallennettua ajankohtaiset henkilö- ja perhetiedot, valtuutushistoria asiakasta koskevissa asioissa sekä asiakkaan asiointihistoriasta. Asiointihistoriaan kuuluu diakoniapäiväkirjamerkinnät jokaisesta tapaamisesta, asiakaskohtainen avustushakemus- ja päätöslista sekä asiakaskohtaisen maksatuksen seuranta. Maksatuksiin sisältyvät ostoluvat, maksumääräykset ja -sitoumukset. Ohjelmistoon sisäänrakennetun taloustietolomakkeen avulla voidaan arvioida asiakkaan avustustarvetta helposti, myös kuntakohtaiset toimeentulotukinormit huomioiden. Eri tilassa olevista avustushakemuksista ja -päätöksistä sekä maksatuksista saatavien seurantojen, että raporttien myötä budjettitilien vuosittaisten avustusmäärärahojen ja kappalemääräisten avustusten hallinnointi helpottuu.

Ohjelmisto sisältää mm. seuraavat toiminnot:
  • Henkilö- ja perhesuhdetiedot
  • Valtuutushistoria
  • Taloustietolomake avustustarpeisiin
  • Avustushakemukset ja -päätökset
  • Vuosittaisten avustusmäärärahojen ja kappalemääräisten avustusten hallinnointi
  • Asiakkaan asiointihistoria
  • Kirkkohallituksen tilastoraportit kohtaamisista ja avustuspäätöksistä
Rajapinnat:
Kirjuri Jäsentietorajapinta
Kirkkohallituksen tilastot
Viestintärajapinnat

Ota yhteyttä

Annemari Toikkanen
Asiantuntijapalveluiden päällikkö
+358 50 543 9221
annemari.toikkanen@prime.fi

Jätä yhteydenottopyyntö
Yhteydenottopyyntö