Järjestämme keskiviikkona 1.6.2022 klo 13-14 kaikille diakoniatyön parissa työskenteleville maksuttoman webinaarin, jossa kerromme minkälaista tuotekehitystä olemme tämän kevään aikana tehneet Prime diakoniaohjelmistoon. Muutoksissa olemme huomioineet diakoniaohjelmiston käyttäjien toiveet ja parantaneet samalla myös taloustilannelomakkeen käytettävyyttä.
Webinaari kestää noin tunnin ja toteutetaan Microsoft Teamsillä. Kaikille ilmoittautujille lähetetään webinaaritallenne. Mukaan kannattaa siis ilmoittautua, vaikka ajankohta ei olisikaan sopiva.
Ilmoittaudu mukaan täyttämällä alla oleva lomake:
Puhuja
Anne Orre
Tuote- ja asiakaspalvelupäällikkö
Anne Orre on työskennellyt Primen parissa 2000-luvun alkupuolelta eli lähes alusta saakka, sekä ohjelmistotoimittajan puolella että käytännön työssä kahdessakin seurakuntayhtymässä.
Annen tahtotilana on tuottaa toimivia ja käytettäviä ratkaisuja seurakunnan työntekijöille, käyttäjiä kuunnellen.
Diakonian tuotekehityksen webinaarissa kuullaan diakoniaohjelmiston uusista muutos- ja kehitystöistä.