Ilmoittaudu mukaan webinaariin: Tehosta seurakunnan tilojen käyttöä – Tilavaraus verkossa helposti ja turvallisesti

Tiimi

Aika: 25.11.2025 klo 13-14

Paikka: Teams

Vapauta hallinnollista aikaa ja tee tilojen varaamisesta sujuvaa, myös seurakuntalaisille! Tässä maksuttomassa webinaarissa tuote- ja asiakaspalvelupäällikkömme Anne Orre ja asiantuntijapalveluiden päällikkömme Annemari Toikkanen kertovat, miten Primen Sähköisen asioinnin Tilavaraus muuttaa seurakunnan tilojen varaamisen helpoksi, läpinäkyväksi ja asiakasystävälliseksi – ajasta ja paikasta riippumatta.

Kenelle?
Seurakuntien talous- ja hallintovastaaville, tilavarausten parissa työskenteleville sekä kaikille, jotka haluavat sujuvoittaa arkea ja parantaa asiakaskokemusta.

Webinaarissa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten reaaliaikaiset varauskalenterit toimivat?
  • Millaisia varaussääntöjä tiloille voidaan asettaa?
  • Miten tilavaraukset hyväksytään ja minkälaista viestintää niistä lähtee asiakkaalle?
  • Miten tilavarausten laskutus onnistuu?
  • Millaista dataa Primestä on mahdollista saada tilavarauksiin liittyen?

Lisäksi pääset näkemään miten Tilavarauksen tekeminen sähköisen asioinnin kautta käytännössä toimii!

Nähdään webinaarissa!