Aika: 25.11.2025 klo 13-14
Paikka: Teams
Vapauta hallinnollista aikaa ja tee tilojen varaamisesta sujuvaa, myös seurakuntalaisille! Tässä maksuttomassa webinaarissa tuote- ja asiakaspalvelupäällikkömme Anne Orre ja asiantuntijapalveluiden päällikkömme Annemari Toikkanen kertovat, miten Primen Sähköisen asioinnin Tilavaraus muuttaa seurakunnan tilojen varaamisen helpoksi, läpinäkyväksi ja asiakasystävälliseksi – ajasta ja paikasta riippumatta.
Kenelle?
Seurakuntien talous- ja hallintovastaaville, tilavarausten parissa työskenteleville sekä kaikille, jotka haluavat sujuvoittaa arkea ja parantaa asiakaskokemusta.
Webinaarissa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miten reaaliaikaiset varauskalenterit toimivat?
- Millaisia varaussääntöjä tiloille voidaan asettaa?
- Miten tilavaraukset hyväksytään ja minkälaista viestintää niistä lähtee asiakkaalle?
- Miten tilavarausten laskutus onnistuu?
- Millaista dataa Primestä on mahdollista saada tilavarauksiin liittyen?
Lisäksi pääset näkemään miten Tilavarauksen tekeminen sähköisen asioinnin kautta käytännössä toimii!
Nähdään webinaarissa!
